Dynamically inserting javascript with Jquery doesn't work -


i'm trying append on body's html js librarys jquery, because have code:

<!doctype html> <html> <head>         <script src="/scripts/jquery-1.8.1.min.js" type="text/javascript"></script>     <script src="/chatjs/scripts/jquery.zambachat.js" type="text/javascript"></script>        <script src="/bootstrap/js/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>     <script src="/scripts/jquery.signalr-1.1.2.min.js"></script>     <script src="/signalr/hubs" type="text/javascript"></script>     <script src="/chatjs/scripts/jquery.chatjs.signalradapter.js" type="text/javascript"></script>         <script src="/chatjs/scripts/jquery.autosize.min.js" type="text/javascript"></script>     <script src="/chatjs/scripts/jquery.activity-indicator-1.0.0.min.js" type="text/javascript"></script>            <script src="/chatjs/scripts/jquery.chatjs.js" type="text/javascript"></script>         <script src="/scripts/scripts.js" type="text/javascript"></script>     <script src="https://google-code-prettify.googlecode.com/svn/loader/run_prettify.js"></script>       </head>  </html> 

and want have this:

  <!doctype html>     <html>     <head>             <script src="/scripts/jquery-1.8.1.min.js" type="text/javascript"></script>         <script src="/chatjs/scripts/jquery.zambachat.js" type="text/javascript"></script>         </head>         </html> 

i'm putin reference of js in "jquery.zambachat.js" tried code seen in internet. have code, in file each js. try append dont work.

(function ($) {   $.getscript("/bootstrap/js/bootstrap.min.js", function () {         alert("running js");     });   var s = document.createelement("script");     s.type = "text/javascript";     s.src = "c:\users\starerdoc\desktop\zamreachat\samples\chatjsmvcsample\chatjs\scripts\bootstrap\js\bootstrap.min.js";           $("head").append(s); 

//and code $('head').append(''); })(jquery); if try append style css like

$('head').append('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/bootstrap/css/bootstrap-responsive.min.css" />'); 

its work's ok, not js. im using chrome thanks.


Comments

Popular posts from this blog

powershell Start-Process exit code -1073741502 when used with Credential from a windows service environment -

twig - Using Twigbridge in a Laravel 5.1 Package -

c# - LINQ join Entities from HashSet's, Join vs Dictionary vs HashSet performance -